Načini plačila
V spletni trgovini www.tuning.si/shop omogočamo naslednje načine plačila:
Plačilo po predračunu,
Plačilo z gotovino po povzetju (ob dostavi pošiljke),
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners, Activa) preko spletnega plačila.
V poslovalnicah podjetja TUNING d.o.o. ali na prevzemnih mestih omogočamo naslednje načine plačila:
Plačilo po predračunu
Plačilo z gotovino
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Mastercard, Visa, Diners, Activa, Karanta)
Izdaja računa
Podjetje TUNING d.o.o. ob dostavi pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun za nakupljene artikle.
Na računu sta razčlenjena cena in stroški, ki so se pojavili v zvezi z nakupom artiklov ter podano obvestilo o pravici odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene artiklov
Spletna cena artiklov v spletni trgovini velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine TUNING d.o.o., ki so podjetju z registracijo zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini.
Maloprodajna spletna cena je določena za spletno stran www.trgovina.vrata-tuning.si in je lahko različna od redne cene, ki velja v poslovalnicah podjetja Bartog d.o.o., Trebnje. Kupci lahko svoje podatke zaupate prodajalcu tudi v poslovalnici in tako postanete naš registrirani uporabnik in s tem lahko uživate v spletnih maloprodajnih cenah prikazanih v spletni trgovini tudi v poslovalnici.
Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.
Cene objavljene ob artiklu NE vsebujejo stroškov dostave.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Platišča na fotografijah izdelkov niso vključena v ceno.
Kljub sprotnemu ažuriranju cen artiklov se lahko zgodi, da je podatek o ceni artikla napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje TUNING d.o.o. omogočilo kupcu odstop od pogodbe ali nakup po dejasnki, ažurirani ceni artikla.
Promocijske kode ali kode kupona ni mogoče izkoristiti ob nakupu v poslovalnicah podjetja TUNING d.o.o. po Sloveniji.
Promocijska koda in koda kupona
Promocijska koda ali koda kupona prinaša v spletni trgovini www.trgovina.vrata-tuning.si različne ugodnosti ob nakupu. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posamezne kategorije, v e-poštnih sporočilih ali drugih medijih.
Kodo kupona lahko uporabite tako, da v spletni trgovini izbere artikle, ki jih potrebujete in le-te oddate v košarico, nato se prijavite v spletno trgovino v primer, da tega niste naredili že ob vstopu v spletno trgovino ter na določen koraku zaključevanja nakupa vpišete kodo kupona v posebno polje, ki je vidno in poudarjeno. Ko je koda kupona vpisana in potrjena se na naročilu zabeležijo vaše ugodnosti.
Koda kupona je lahko različno oblikovana tako, da v določenih primerih lahko omogoča večkratno uporabo v določenih primerih pa je koda kupona na voljo za uporabo samo enkrat. Prodajna akcija je odvisna od specifikacij v ozadju delovanja spletne trgovine.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.trgovina.vrata-tuning.si potrošnik prejme na zapisan e-poštni naslov ob oddaji naročila obvestilo, da je naročilo sprejeto. Potrošniku so stanja naročila vse skozi na voljo za preveritev na številki 02 7800420 ali v rubriki Moj Račun | Pretekla naročila. Potrošnik lahko naročila pregleda in podjetju TUNING d.o.o. vedno sporoči ali je pri nakupu prišlo do napake ali pa se mu je porodilo še kakšno dodatno vprašanje.
V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnicah podjetja TUNING d.o.o. po Sloveniji bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in boste obveščeni o prevzemu oziroma dostavi izdelkov na naslednji način:
Osebni prevzem pošiljke v eni izmed poslovalnic po Sloveniji, zaposleni v izbrani poslovalnici vas bodo o prejemu pošiljke v poslovalnico obvestili na vaš kontaktni telefon in pošiljko boste lahko nato prevzeli.
Pošiljke za katere so artikli na zalogi v glavnem skladišču so dostavljene predvidoma v 1-3 delovnih dneh, v izrednih razmerah povečanega števila naročila (meseci marec, april in oktober, november) pa se lahko čas za dostavo pošiljke podaljša vendar ne presega 5 delovnih dni.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok s začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov podjetja TUNING d.o.o.: spletnatrgovina@tuning.si. Obrazec za odstop od pogodbe
artiklov je uporabniku na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto pošiljko vrne na način, da ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo pnevmatik, ki so že bile montirane na platišča, ni mogoče, prav tako velja za platišča, na katera je že bila nameščena pnevmatika. Prav tako ni možno vračilo podbojev, ki so že vgrajeni, oken, ter okenskih elementov in vratnih kril, ki so že v uporabi.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.
Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen primer su tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih dostave bo TUNING d.o.o. najkasneje v roku 48 ur obvestil potrošnika. V primeru, če je mogoče potrošnikovo naročilo uresničiti na drug primeren način, bo TUNING d.o.o. potrošniku posredoval novo ponudbo v pisni ali ustni obliki. Potrošnik ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost naročilo, podano preko spletne aplikacije preklicati ali sprejeti ponudnikovo novo ponudbo. Če potrošnik naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe ponudnika, mu podjetje TUNING d.o.o. poda pisno ali ustno obvestilo, da potrošnikove ponudbe ne sprejema.